Bewoner in beeld: Guus Verstegen

Hoi! Ik ben Guus Verstegen en ik werk bij CANDO Learning, een L&D-bureau dat maatwerk opleidingen ontwikkelt voor organisaties met een maatschappelijk doel. Mijn rol is het ontwerpen en ontwikkelen van die opleidingen, waarbij ik me vooral richt op leren met behulp van digitale leermiddelen.

Mijn dag begint met de dag opstarten, even rustig wakker worden en goed beginnen met maximaal drie kopjes zwarte koffie in de ochtend. Tijdens het werk hangt wát ik opzet helemaal af van waar ik mee bezig ben. Moet ik meters maken, dan gaat de hardere muziek aan. Moet ik me ergens in inlezen, dan wordt het eerder indie pop of electro pop. Na een drukke werkdag is mijn favoriete moment lekker koken. Koken is voor mij een fijne manier om de dag af te sluiten, mijn hoofd even leeg te maken en rustig aan tafel te eten. Ik houd enorm van lekker eten en heb als kok gewerkt, dus de liefde voor de keuken zit er goed in.

Wat werken bij Grytte zo fijn maakt is het huiselijke, informele gevoel. Je hebt een eigen ruimte om geconcentreerd te werken, maar ook fijne plekken om samen te lunchen en andere mensen van kantoor tegen te komen. Iedereen kent elkaar, er wordt altijd wel even een praatje gemaakt, goedemorgen gezegd en een fijne avond gewenst. Dat persoonlijke maakt het werken hier echt prettig. Ik praat het liefst over leren dat echt praktisch is en voor iedereen toegankelijk, maatschappelijke onderwerpen, of waar anderen gepassioneerd over zijn. Dit soort gesprekken met sterke argumenten ben ik altijd te porren!